nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, February 7, 2009

TENGOK APA TU?????


Cuba nengok Syasya... leka dan kusyuk kan.....
cam menarik je cita yg sedang ditengok tu....


tgk asyikkkk gilerr kan... apalah yg ditengok tu..

ni dah puas aku dok panggil2... baru dia pusing.... heeee.. susah tul...
best tau...dia amik pampers buat bantal... bg bantal yg betul taknak....
suka hati syasyalah... janji syasya ok...


ha cita ni ler yg SYASYA suka sgt nengok....
UPIN d IPIN.....
hari2 pagi2 kalau bangun terus suh bukak cita ni... balik petang dri rumah MAK dia pun dok suh bukak cita ni gak..... ni ayat syasya...
"mi kak pin mi"... kalau aku ckp tak bleh ...
"ala.... kak la....kak la....mi pin mi..."...
ishhhh syasya ni ckp sumanya hujung2 tau... risau aku... dulu ORKED masa umur 2thn cam ni xler pelat n ckp hujung2... tp syasya ni lain....
nasib baik la... aku letak TV satu lagi kat bilik ORKED... tak ler menggangu aku nak tengok cerita lain.... tp kekadang tu senang gak keja aku... kalau aku nak sembahyang ke mandi ke... aku bukak je CD UPIN ini... confirm dia duk dediam....
mmg satu penangan yg KUAT la cita UPIN d IPIN ni....
so nnti nak bawa tengok MOVIE UPIN d IPIN and the GENG plak... 12 Februari ni....

nota : aku masih lagi berada di kemasik kemaman terengganu darul iman.... hari ahad malam baru balik KAJANG....

No comments: