nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, February 23, 2009


KAMI-KAMI AJA....

tahun ni... aku tak wat besday parti cam tahun lepas....
coz bajet telah dilarikan.... oleh rumah baru kitarang... huhuhu...

so kami just sambut anak beranak je.... tp
insyaallah bila dah masuk rumah baru.... akan ada jugak jemputannya......
so bagi tidak menghampakan anak2 aku... aku n peyut telah sepakat bagi membawa berkat
membeli kek yg comel je... utk kami2...

kek BESDAY SYASYA - 2 tahun...... (atas pilihan ORKED)


acara nyanyi n tiup lilin.... peyut, syasya n orked...

acara potong kek plak.....
(tp yg overnya adalah ORKED..)
......................................................................................................................................................
Nota : happy nengok syasya n orked gumbira... walaupun just kami kami ja....

8 comments:

mummy_adam said...

Happy Birthday Syasya!!

EraNaZeErA.. said...

2 Mummyadam >

ma sih...

Mrs.R @ Emi said...

orkid sweet mcm mama die
syasya cute cam peyut
hihihi...

EraNaZeErA.. said...

ye ke... ishhh tetiba terasa kombang badan den...

wei... ko nak beli tak beautiful... aku beli tak pakai langsung... aku beli RM2000...

tp aku nak jual dalam 1000... bleh test... kalu ko muat... belilah... takpun ko tolong promotkan...

Kak Lia said...

epi belated besdey....cam hero mama ...kami sambut kami2 aje...

EraNaZeErA.. said...

to MAMA >

tima sih.... heheh... walupun kami2 tp ttp happy... kan mama...

Nana said...

hepi befday orkid...*lambatnyee aq wish...*...
beb...nampaknye...aq pun kena seleberet befday anak aq cam ko la...
cut cost ma...huhu

EraNaZeErA.. said...

thanks.. yerk...tp bkn ORKEDnyer besday... syasya lg.. tp ORKED yg over.. hehehe... biasalah syasya tak paham lg... so si kakak lah amik kesempatan...

hehehe... cut coz nak simpan buat kenduri rumah baru ke????