nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, February 13, 2009

KENA TAG n WAJIB JAWAB.....


sbnrnya smlm lagi aku dah kena tag ni.... tp memandangkan semalam hari kebusian aku... (hehehe busi ngan MINIT Mesyuarat yg dah tertungak agak lama)... coz mingu dpn ada mesyuarat unit aku... itulah yg jd busi tu....kang boss aku embussshhhh.... mati aku....


so berbalik tag ni... jdnya aku langsaikan hutang aku kat EN ADAM ni... hari ni...


Adam... sowwy yerk.... n tag kerana telah menambahkan kerja aku ni....



SOALAN TAGNYA BERBUNYI SEPERTI INI... heheh



1. Apa Jenis Pekerjaan Anda?


- PA kepada BOS
- PA kepada unit aku...
- BOS no 2...kat unit aku (adakah korang percaya?... tapi tak percaya sudah ler)


2. Tugas Anda Hari Ini?


- nak print minit mesyuarat utk diapprovekan dulu
- nak keluarkan invitation tuk CEO, TKP LHDNM...
- Jejalan g JUSCO (tp time lunch karang ler) heheh wajib tau...


3. Fesyen Yang Dipakai Ketika Bekerja Hari Ini?


- Baju kurung corak batik... tp batik tipu... (korang paham tak)
- warna grey n black
- Tudung hitam....
- keronsang pun hitam gak...tp ada diamond2 tipu...


4. Jenis Kasut Yang Digayakan Ditempat Kerja?

- kasut tumit tinggi dlm 3 inci kot...(coz aku ni tak cukup ketinggian so kenalah yg tinggi)
- warna hitam bertutup penuh... (ikut arahan ni)


5. Haruman Yang Dipakai Hari Ini?

- Bodyshop - anaiya (tah betul ke tak aku eja tu...tp gasaklah)


6. Adakah Anda Berjaya Menyelesaikan Tugasan Hari Ini?

- hmmmm mcm dah... tp yg belum... gi JUSCO lagi... hehehe...


tp yang pasti tag EN ADAM ni dah aku selesaikan...


so ADAM... adakah aku lulus dalam menjawab tag ini.... apa!!! lulus.... ooohhhh TOCHE TOCHE very 4... daaaaaaaaaaaa..

4 comments:

mummysya said...

wah...detail gitu....

EraNaZeErA.. said...

hehe...detail coz dah diarahkan... tkt langgar sumpah...hahaha...

Xn a u f a l X said...

kak ngah..promote score a skit kt memembe opis kak ngah...;)

mombloggersplanet said...

Hi all moms,

I have just launched a new listing for Malaysian moms/women blog. It's called the BlogDirectory.

You're invited to list your blog there, together with other Malaysian mom bloggers. The Blog Directory is categorised by states to make it easy for you to connect with other moms closest to you.

Please visit http://www.mombloggersplanet.com/blogdirectory

And, appreciate if you could tell your blogger friends about it. It's free!

Thank you and have a nice day!

p/s after you register, you'll need to submit your blog by clicking Submit Ad button..u can submit many blogs as long they're NOT sales blog.. and u can modified/add new blog anytime..