nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, February 27, 2009


SUBINIAR.... (adiah dr BOS aku)....



pagi2 lagi... dalam kul 7.45 bos aku panggil masuk bilik dia...
ayat mula2 yg kuar dr mulut dia...
"ha apasal hari ni... lambat.. pintu bilik tak buka?'''
(sbb aku pagi2.. mmg akan buka pintu bilik dia.. siap pasang lampu lg.. so kiranya bila dia sampai... terus menonong masuk bilik... tak payah nak cari kunci bilik dah)

hehehe.. aku dgn penuh senyum jwb...
"sorry BOS... ari ni bgn lambat skit..." so aku ingat...
abis la tang tu je... tup tup ada sambungan lagi....

"apasal... smlm tido lambat ke?... ooooooo ok ok...."
terus dia senyum.....


aku agak... mesti dia pikir... smlmkan MALAM JUMAAT....
hmmm apalah bos aku ni... dah hujung2... baru nak wat lawak plak....
pastu dia sambung lagi...

"takde lah... sbnrnya I tak kisah pun... sbb I nak bagi ni kat U..."
so dia keluarkanlah SUBINIAR ni tuk aku....



jom kasi close UP skit...


cantik benda alah ni... tp sayang tangan aku tak muat... bknnya kecik... tp benda alah ni beso... huhuhu... rupanya aku sudah kurus.... so aku just wat kenangan je...
thanks yerk wahai BOS MR SS...



11 comments:

mamarempit said...

wa..besh nye...1..sbb bos kasik subenir...2...sbb dh kurus....

bile la mama nk kurus kan???

Anonymous said...

Untung kamu jadi pa mr ss...
Hari ni cuti bolehlah tengok2 blog u.
mazuna (tak tau mana nat letak nama)

EraNaZeErA.. said...

to MAMAREMPIT >

hhehe... best..best... kalu nak kurus mama jgn mkn nasi... mkn seminggu skali je... conpem kurus...


to MAZUNA >

untung2...hehehe... thanks coz jengah...

B | a | Y | B | i | e ♀ said...

wahwahwah! boss yg baek! hikhikhik..

B | a | Y | B | i | e ♀ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
EraNaZeErA.. said...

heheeheee.... baik baik baik... (nada upin ipin)

pinkiss said...

santek betul..

yanizan said...

apalagi...dh tk muat tu...wat lelongan la...hahahahah

rynn2506 said...

hai eera,
tahniah sbb dpt hadiah dr boss and happy belated bday to ur beloved daughter..syasya....

EraNaZeErA.. said...

to PINKIS >

mmg cantek, tp beso...huhuhu...

to KAK IJAN >

lelong... kang kecik hati bos den... hehehe....

to RYNN >

toche... n thans...

~ cpm ~ said...

bestnye ko....dpt sebenier dr bos...lawo lak tu....syng x muat....bagi aq jelah...wahahaha...x malu seyyy....hehe