nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, February 3, 2009




TUA TAK SEDAR DIRI.....


hmmmmm mcm marah je kan tajuk aku kat atas tu.....
aku takler marah sesapa....


tp marah kat BABAK PENGANTIN dlm Cerita SPA Q.....
masa si MARLIA kawin tu...


issshhhhh apa ke hal nak pakai baju centu......
pakailah yg sopan skit.... dah nama org MELAYU....
pakailah BAJU PENGANTIN ala2 KEMALAYUAN skit...


udah ler dah tua... dlm cita pun dah pegang watak pompuan tua...
kat luar pun MMG TUA....


so... PENGARAH cita SPA Q tu tak pikir ke... yg nengok cita ni
pun ORANG MELAYU gak.... hmmmmmmmmmmmm....


mgkn org bandar yang kaya raya cenni kot...... kot kot ler...
jgn pula ada yg marah karang...


JOM LAYAN GAMBAR YG SMPT AKU SNAP SMLM......


MMG TAK SENONOH PAKAIAN PENGANTIN BAGI ORG MELAYU MCM NI....





kekonon nak ikut artis BARAT ler tu...



mesti si MARLIA ni rasa CANTIK GILER pakai cenni...

pastu tetamu yg datang pun ala2 mcm pengantin tak sedar diri jugak...

walaupun ni hanyalah cerita semata2.... tp kenapa perlu melambangkan ORG MELAYU bila kenduri KAHWIN perlukah kena pakai cenginni?????.... memalukan je....




nota : walaupun aku pun belum sempurna mana...lagi.... tp takler aku gamak dan sanggup nak pakai sebegini rupa.... dah separuh bogel pun boleh dikatakan... len kali baik pakai baju mandi je... lagi senang org nak tengok sumanya... hahaha.... adios...

15 comments:

jesnita_ns said...

tu le kak..sy pn layan gak cite ni semlm..cam geli pn ada bila tgk si marlia ni pakai cam tu..aiyoooo..

EraNaZeErA.. said...

TO JES>

mmg pun geli geleman rasa bila tgk si marlia tu.. betul2 tak sopan kan... hhmmmmmm tua tak sedar diri tu namanya... heheh...

mama said...

memang pon....dlm spa Q tu sume gedik je lebih..nk2 si zizie izet tu...kain tk pnhnye labuh..semekin beno ke...tk mampu nk beli kain...

masviona said...

hehehe...saya pun idak ler layan sgt spa Q nih but klu kebtulan bukak tv tuh tgk lah jugak...but seriyes saya mmg tak suke ngan hampir fesyen pakaian yg dia pkai..sumenye seksi² ngalahkan org barat gitu...uhukss

sampaikan adik laki saya pun siap sound ckp buruk fesyen pakaian si marlia tuh

EraNaZeErA.. said...

to MAMA >

ya betul... satu lagi semalam punya cita..JASMIN hamid masa kat balai.. masyaallah... singkat giler.. dah ler BETIS BESAR...

to MASVIONA >

jalan cita kira oklah... cuma bab pakaian tu... mmg mcm barat betul.. semua benda kat badan nak tunjuk... kekadang tu rasa menyampah plak...

mas said...

tau xpe...naik menyampah tgk cita tu sbbnya...suma yg b'lakon ala2 diva xsdo diri...ada ke patut suma nk tnjuk kaki yg beso2 tukan...e geli tgk marlia tu ek..apa la ek...e xphm cita melayu skng ni cam tgk cita ongputih plak...

Masy said...

betoi2.. dgn lemak melanton2 adeh laa mokcik ni heheh

punye laa nk tinggikan darjat spa Q tu. mekap tebal bla bla bla.

EraNaZeErA.. said...

TO MAS>

biasalah... artis2 ni kan suka ikut cara org barat... baru diarang nampak DIVA... dorang rasa cantik giler...

EraNaZeErA.. said...

TO MASY>

pastu mekap si JASMIN hamid pun mcm ahli sihir+pompuan jahat pun ada... tebal giler celak kat keliling mata.... pastu bulu mata nahhhhh amik ko melentik giler... tu... conpius aku..

izZti.izztiHa ;-) said...

marlia tu mmg gile seksi..hehe..xsdr diri..selama ni kn diia syik belakun jd tua jek..bila dpt peluang jd seksi gitu mau nunjuk r keseksian dia..hihik

EraNaZeErA.. said...

to IZZTI>

aaa..kan..betul tu.. tu yg jd terover tu...hmmmmm nak lepas gian kot... tak pun nak tunjuk brg dia ala DP...hehe

awy thanks..coz jd jejak setia...

AQisH said...

adoilaa ko nih akak ingat psl aper td..rupenye dok emo citer spa q..alamak dh lama tak tgk lah..marlia ni kawin ngan sapa..bkn gaduh ngan qistina tu amek pakwe dia..adoila ketinggalan dah akak nih hehe..jgn mare...:-p

EraNaZeErA.. said...

to kak Aqish>

hehe..biasalah geram sgt tgk pakaian dia dlm tu..dia kawin ngan pakwe dia gak..qistina suh.. cita best cuma bab pakaian yg kureng giler

rynn2506 said...

haah kan..kite pon tpk benda yg sama masa tgok tu..tp x ler spai nak masuk dlm blog kan...tp btol la begitu memalukan org melayu je kalo pakai baju cenggitu...apa baju ala2 kemelayuan x cantik ke????? dia nmpk lg muda kalo dia pakai ala2 kemelayuan kan...
mmg tua x sedar diri tu...

EraNaZeErA.. said...

to RYNN >

hehe... biasalah nak jd blogger ni musti perah otak nak cari idea apa nak tulis.... heheh... tp sbnrnya aku mmg geram giler... ishhh tak tau nak ckp apa.... meluat you...