nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, March 29, 2009

LETIH GILER....
fuhhh penat giler ari ni... ni aku br ja sampai umah....
dari kul 11.30 pg aku n peyut kuar g cari barang2 tuk rumah baru kitarang...
anak2... adik peyut ada... tolong jagakan... so agak senang skit kitarang nak membeli...
first skali... ke NILAI 3... cari lampu2... pastu cari kipas yg tak cukup lg 2...
pastu aku beli kerusi jati+meja bulat... jalan2... sambar.. tikar buluh 3....
frame ayat Kursi... frame bunga2an...
balik antar barang n pasang apa yg patut.... n kuar balik....
g kedai CAVENZI... cari sofa.... dpt bayar n g GIANT... cari meja komputer
tuk bilik ORKED,..... dan balik umah pasang lampu sampai abis....
dlm kul 10.30mlm baru siap....
huhhhh besok keja plak.... so gambar yg aku snap2 nntilah aku letak...
malas giler nak d.load...
so.... gud nite............daaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nota : besok blik keja aku akan mula bawak barang skit2... yg mana bleh muat dlm keta aku...

6 comments:

AQisH said...

fuhhh..teruja lak akak baca n3 era nih..ada ym x..add akak bleh
id = aqisha
hehehe..

kakpiah said...

cepat wehhh cepatt upload gegambar.. aku nak tengokk....

tak dapek menahan gerora asmara dah nihhh...

teruja! teruja!

~ NANA ~ said...

wah....ko saje a nak bg aq jeles...hahaha...mana gambo...we want gambo...hahaha...

EraNaZeErA.. said...

to AKAK Aqish..>

ye ke kak... ada tp kat opis era YM kena sekat... hehehe.... blog je yg bleh.. FB, F'ter suma xleh...

to KAK PIAH >

sabo2.... aku ingat nak tunggu sopa n cat dulu... kang nanti jd gosip panas ckp aku riak plak... TAKUTTTTTTTTTTTTT

ishhh jgn bergelodak jiwa asmara ngan aku... ngan TS wokeh lah... heheheh...

to NANA >

takper jeles benda baik... dibenarkan... tu la aku pun tak sabar nak tunggu umah ko plak... ko g la followup cecepat....

Umie said...

wahh syioknya dah nak memenuhkan ruang rumah baru... tak sabo nak tengok gegambarans nye nnt...hehehe

EraNaZeErA.. said...

to UMIE >

hehehe... tungguuuuuuuuuuuu.... nnti datanglah jejalan kat kl ni...