nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, April 22, 2009

AKU AKAN MENJADI BUJANG KEMBALI....


wah mcm sewel + giler je kan tajuk aku tu....

tp jgn salah paham yerk wahai kekawan ku...
aku bknnya bujang terus tau... cuma

bujang untuk 4 hari je.... ...






tp bujang aku... telah diizinkan sendiri oleh PEYUT...

katanya... hehehe katanya....

untuk hadiah dan ganjaran aku... selama ini

menjadi isteri dan umi kepada anak2 aku... (so aku rehat2 ler tu...)


eeeeeeee..... baiknyer laki aku.... tp aku takler seronok giler babas
sgt nak membujang... tp sesekali.... hati ttp utk kuarga aku...
tp yg penting aku n the geng membujang perempuan2 je... ok ler tu...
cuma sowang je lain jantina tp tu pun sang suami pada geng kitarang...
umpama bodyguard gitu... hehehheee
so... kemana akan ku pergi.... tungggguuuuuuuuuuuu entry akan dtg....
daaaaaaaaaaaaaaaaaaa



6 comments:

asma'hatta said...

salam. akak, bleh ke addkan sy ke blog memorizulaikha tu? dah lama teringin nk baca tp segan nk minta.. jazakillahu khairan katheera =)

taynet43[at]yahoo[dot]com

izza-ibu syahmi syaqira said...

waaa.. best ek dpt reward dr hubby tersayang.. dh bnyk progress dh nampaknya umah tu... bangga je izza nengokkan...

Xyra said...

suami yang bagus...tepuk tepuk!!
untung era dapat yang memahami kan
:-)

Vee Violet said...

bestnye dapat hubby gitu...
=)

~ NANA ~ said...

beb...selamat berjimbaran...
jgn lupa lepak kat HRC...tgh live band dia superb....hehehe

EraNaZeErA.. said...

to IBU SHAHMI >

hehee... reward yg jarang2 dpt kak... bila dah dpt... apa lagi... ok jelah... ehee... dah pindah dah pun... tp masih byk perabot yg xde lagi... pelan2 beli kak...


TO XYRA >

ma sih.... jom tepuk2...lagi...


to VEE VIOLET >

alhamdullillah... minta2 sampai bila2...


to NANA >

hheee.. tima kasih... nnt aku kasi ole2.. yerk... tolong jd spy aku tau.... hhaaaa