nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, April 25, 2009



RAMAI GILER....






fuhhh... aku n family baru je balik dr.... PESTA BUKU....


punyalah ramai... umat manusia.... jalan pun bersesak2....


pas2 ada 2 org anak dara tu siap perli aku...




"haaa... bawak lagi anak... kan dah susah...."




huhhh mcm mau lempang je... tp malasla...


mcm la aku suh dia dukung anak aku...




dah nama pun pesta buku... budak2 pun layak per....


kalu ikut aku mmg malas ler... coz mmg tau sah2 ramai giler...


tp disebabkan si ORKED tu... nak sgt pegi... hari2 tanya aku...


bila nak bawa dia... so disebabkan tak mau hampakan


orked... so... jom jelah...






kitarang mmg tak pegi booth mana2 pun... just direct ke booth pre school je..


pilih2 beli2... terus balik.....






gambo dr pakcik google...

(coz aku mmg tak snap gambo langsung... pasai ramai sgt.. aku dok berdukung si syasya..)

umat manusia kat pesta buku mcm gambo di atas ler... mmg ramai giler... mgkn sbb besok dah last day kot... tu yg pakat berduyun2 org p kot... termasuklah aku sefamily... lalalala







nota AKU : lagi 2 hari....

5 comments:

danishahumaira said...

eh betul la ramai sangat umat sabtu lepas, kitorang pun kena tempias org pandang semcm kat kitorg sbb bwk anak, lantak la aku tak mintak korg jaga anak aku n bayar duit parking aku tul tak era

EraNaZeErA.. said...

to DANISHAHUMAIRA >

aaa... mmg ramai giler... nak nengok buku2 pun jd susah...

tul tu... bknnya kita minta tlg dorang... so suka ati kita ler kan...

mar said...

isk.. mmg rasa nak bagi makan kasut je kat dua ekor anak dara tuh.. abis tu takkan nak tinggalkan anak ko kat mak dia plak kan.. bebal tol la budak tu.. emo plak aku..

Saudah Salleh said...

tgh anak dara boleh ar dia ckp camtuh..nanti dah ada berderet baru tau..masa kecik la nak galakkan baca buku..

EraNaZeErA.. said...

to MAR >

hehehe.... aku yg dgr lg rasa geram... kalu ikut aku...mmg dilaserkan je dorang2 tu... tp malas arhhh... aku kan dah tua... hahahaha (sedar diri wehhh)


to SAUDAH >

aaaa.... tul tu... dorang mana tau perasaan jd ibu....kan.... nnt dah ada anak br tau.. mmg betul pun... time kecik2 ni la nak galakan mmbca....