nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, April 13, 2009


DESTINASI,.....



letih, sengal2, sakit kepala.... ngantuk ....







sumanya ada.....




minggu ni..... sbnrnya aku balik kampung...












KEDAH.... negeri ku yg tercinta... negeri yg telah disejukkan... lalalalala







aku balik ngan anak2 n adik aku NOFAL....

peyut xbalik.. coz minggu ni dia standby...

so.... malas nak tangguh2... coz dah lama sgt

aku tak balik... last balik masa raya puasa tahun lepas...

huhhhhh... sungguh anak yg baik kan aku ni.........

lagipun.. aku balik ni hanya cuti hujung minggu...

so tak kisahlah peyut ada ke tak... nnti akan aku

amik cuti panjang baru balik lama skit....



selepas selesai apa yg dirancang hujung bulan ni... lalalalalaa...




aktiviti kat kampung.. biasa2....


kemas rumah mak aku apa yg patut...

gi umah kakak yg dah sarat ngandung...

(smlm dah bersalin.. bby boy... / elok aku masuk TOL dia pun beranak... huhuhhhh... tak sempat nak nengok...)





malam plak bawak mak g TESCO...




menyopping mopping gak ler... abis terbanyak gak.......

tp takper... rezeki mak ayah aku... (duit bonus )








hari AHAD lepak je kat umah... petang....

BERDEZUPPPPPPPPPPPP blik BANGI.....



smpai umah kul 10.30 mlm...

letih.... giler babas punya... mau tak... aku drive sesorang...

tp... yg bestnya... masu je rumah... wahhhhhhhhhhhh

rumah BERSIH ... KEMAS..



BILIK pun camtu gak....

wahhhhhh rajin laki guwe.... hehehehe....







nota AKU : tiada satu gambo yg disnap... coz mmg takder mood.. so sumanya aku cilok kat pakcik google je... hehehehe... tp terubat jugak rindu aku kat MAK n AYAH aku... so lepas ni kalu peyut dok nyanyi lagu AYAH dan IBU... xler aku nak nangis je... hehehe..

4 comments:

masviona said...

wah bestnya dpt laki rajin ngemas umah...hiksss

EraNaZeErA.. said...

to MASVIONA >

ala.. tu tetiba angin rajin dtg... hehehe... tak pun sbb rindu kat bini tu yg jd rajin kot.. lalala

Naughty Adam said...

rajin ada makna kot... huhu~ opss terLASER plak... ahaha~ waaa hebat le drive sengsorang, sure laju dan selamat mendapat speedtrap... hehe~

EraNaZeErA.. said...

to ADAM >

tu la kan... mesti ada makna tersirat or tersurat.. hahaha...

hebat yerk.. tp lagi hebat kalu bawa EVO... hehehe... ni myvi laju tak laju pun smpi 140 je.. tu pun cam ala2 gegar2... tak der umphhhhh....