nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, April 2, 2009









HILANG 2 HARI...






1.4 - 2.4.2009..... aku berkursus.... di Jalan DUta......

Kursus bagi

MEMENUHI RUANG OTAK MANUSIA YG MASIH KOSONG.....




wah... bestkan tajuk tu....
mmg sesuai.. kalu tak buat apa pergi kursus kan.....


hehehe... yg betulnya aku g kursus M.OUTLOOK 2007....


kali ni semua PA-PA dari cawangan lembah klang ja...




so..... bila dah kursus... tu... walupun... best...


tp mata... tetap.... MENGANTUK.... gak....


makanlah gegula byk mana pun... TOTAP mengantuk....








so..... kesimpulannya... ada yg masuk simpan terus.....


dan ada gak yang masuk tp terus berdezupppppppppp keluar balik....




bila last2 ada kuiz.... hampehhhhhhhhh tak leh nak wat....


hehehehe....









nota AKU : aku n peyut baru balik dari rumah.... bahagian bawah dah abis cat...tinggal bilik atas ngan hall atas plak.... cantik plak nengok cat warna tu..... terang giler rumah kitarang..... eeeeeeeeeeeeeeeee tak sabarnya nak PINDAH...... NANA..... cptlah... nak nengok rumah ko plak....

3 comments:

Mrs.R @ Emi said...

cek pon xgemar p kursus..mata ni asyik nk katuppp jaaa..

emel ko ape?bak sini nk add

~ NANA ~ said...

cesss....ada gak selit tu....hahah..
hang saja noo...satg aq nk p ambush umah hang....hahaha...
bukan ko je x sabor...aq lagi x sabor...hahaha

Anonymous said...

uiksss....bile nk update gambo umah bawu ni..x sabar nk tgk...ari2 akak dok click blog ni...huhu..

k.sham