nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, April 7, 2009



INTRO..... LALALALA











dan aku yg tgh lali entah ke mana.... gambar diamik secara curi yerk kekawan...
so.... apa kata korang.... gambo2 diatas... kecuali gambo aku ler......
yg lain.... tunggggguuuuuuuuuuuuuu... lalalala

12 comments:

Ibuhani said...

suka colour dinding tu...sebab same ngan dinding rumah kak ani....

pinkiss said...

cantik.

sekian, terima kasih.

tipahvogue said...

cam karer kuning ja ngah!!! kate nak karer oren??!?

mummysya said...

nie yg Kin jealous nie...

Takmoh ar baca blog ko lagi...

hehehehe!!! sentap sendiri.

danishahumaira said...

ermm warna ni memang cantik, saya sendiri pun amik warna ni masa cat rumah nampak ceria dan terang

kakpiah said...

aku nk komen gambo yg last skalik tuu..

saper yg kat blakang hang tu aaa?
dia baca blog aku ke tak?
kalo dia belom penah baca.. sila paksa dia supaya jd pembaca blog aku..
buleh?

wakakakakaka!!!

EraNaZeErA.. said...

to IBUHANI >

same yerk... hehehe

to AKAK PINKISS >

toche toche

to TIPAH >

oren tu deq...dlm gambo je.. tp tantik kan... hehehe

to MUMMYSYA >

takpe.. sentap benda baik... lalala

to DANISHAHUMAIRA >

mmg ceria meria jdnya... eeee... i like...

to KAKPIAH >

lalalalala......

Elyn said...

pergh kunin tu..... berseri2 umah!!! herm aku tgh duk berangan ni bile nk duk sendirik!!!

sWeEtdARLinG said...

waaah umah dah cantekk.... siap dah pasang segala alatan di dinding.. mesti dah tak sabar nak pindah kaan?

iklan jap..!

nak buat tee shirt ekslusif? jom jenguk kat sini jap..
http://sweetdarling79.blogspot.com/

marhalina said...

yang kat blakang tu bespren erra.. wakakaka... weh era, ko dah pindah umah baru yek. nanti tunggu aku abis induksi, jgn lupe ajak aku gi housewarming mah ko.

lawa ar rumah ko dah siap. ceria meria.

marhalina said...

yang kat blakang tu bespren erra.. wakakaka... weh era, ko dah pindah umah baru yek. nanti tunggu aku abis induksi, jgn lupe ajak aku gi housewarming mah ko.

lawa ar rumah ko dah siap. ceria meria.

EraNaZeErA.. said...

to LINA >

perghhhhh..... kawan main tak hengat,.... lalalal...

wokeh... no hal... nnt aku jemput...