nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, April 7, 2009




MEH... NAK JAWAB...


aku diTAG lagi.. oleh budak darah manis... lalalalala..... ADaM....

eeeeeee.... best best..best... ehehee... cam poyo plak aku ni yerk...




so meh nengok apa jawapan yg aku nak kasi....


NAMA-NAMA TIMANGAN ANDA :


- kak Ngah / Angah ....
(nama panggilan adik beradik... n member2 baik)...
- Era
- Zeera
- Ira
- ERANAZEERA....
yg ala2 glem gitu... lalalala...



ANDA SEORANG YANG :


- senang berkawan ngan org...
- cepat ramah tamah....
- garang + laser....lalala
- tp tetap BAIK... ehehe.. sendiri puji.. leh tak????
- cakap depan2... no jalan belakang....



INSAN TERISTIMEWA ? DISCRIBEKAN dia TERLALU ISTIMEWA DIMATA ANDA :


- yang PERTAMA skali... my IBU BAPA ler... yang telah melahirkan, membesarkan dan yg telah memberi kasih sayang yang tidak ternilai... hmmmmm... tetiba rindu giler kat mak ayah aku...

- yang KEDUA.... my PEYUT ler... cinta hati aku... yg amat2 aku cayang giler.... kenal masa sama2 belajar kat POLI PD...... baik, garang,, kelolo,,, dan tidak kedekut... dan.... hanya aku yg tahu...


- yang KETIGA ... my ANAK2KU.. yg comel mcm aku.... lalalala... penyeri hidup aku n peyut...


- yang KEEMPAT ... kekawan aku.. yg sporting morting...


LAGU KESUKAAN YG SUKA LAYAN SEKARANG :


- ntah... tetiba lupa ingatan jap... lalalala sowy Adam..


MAKANAN KESUKAAN ANDA :


- Ikan cencaru sumbat sambal... (yg mak aku buat je)... n LAKSA...


WARNA KESUKAAN ANDA :


- Biru... n Hitam...


TIGA BENDA YG MESTI ADA DALAM BEG ANDA :

- tipon...

- beg duit....

- bedak... (nak tacap.. kulit yg tak berapa nak cerah ni.. lalala)


KALI TERAKHIR MASA ANDA NANGIS DAN KENAPA ?

- Last week... masa aku baca entry adik aku IJAH... dan aku mmg rindu sesangat kat Arwah Zulaikha.... terasa nak je peluk n cium Arwah....
AL FATIHAH...


TAG 6 RAKAN ANDA...




(baik ko wat.. kang aku tak nak jiran ngan ko... ehehehe)



6. buat pertama kali... aku nak tag LECTURER aku plak...

(takpe lambat jwb... jji jawab yerk...)




so... yg dah kena... silakanlah.... jgn marah yerk... nnti aku upah makan2 kat umah aku... lalalalalala....
senyum... senyum... senyum...
ha.. baru cantik...



6 comments:

tipahvogue said...

woi...hang ingat besh ka dok tag2 aku nih???? aku cepuk jugak nanti nih kang!! haaaaaaaaaaa....

EraNaZeErA.. said...

to TIPAH >

la.. sbb aku ingat besh la aku tag hang.. awat tak best ka??????? haaha... adusss... hang dah cepuk ka.. awat tak rasa pun... lalalala....

pinkiss said...

adoila.. ko tag aku ke.. nanti la aku bayor eh. lalalaa..

~ NANA ~ said...

wah wah wah..ugut nampak....hahaha..
wey..nape ko nye fav food sama ngan aq..peberet wa jugak tu....nak nak kalau ada minyak...hahahaha....
oklah...aq buat jelah...kacang je ni...*wah blagak jap*

mamarempit said...

adoiiii..kena lagik.....muahahha...ahkak sukerrrrrr

mamarempit said...

mama dh siap...