nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, May 7, 2009


SAMBUNG LAGI....


PURA TIRTA EMPUL (HOLY SPRING) DAN


TANAH LOT



destinasi kitarang seterusnya ke tempat kaum hindu mandi untuk membuang DOSA.... nama tempat tu PURA TIRTA EMPUL (sib baik cik tipah ingat nama... kalu aku hancusss dah lupa...)

so kat sini ada 13 mata air... untuk membuang suma dosa2.... so penganut ni wajib mandi di semua mata air tersebut... kalu dah dosa tu lebih 13... rasanya dorang kena pusing2 sampai cukup dosa yg depa rasa ada lah kot...


tu ada minah n mamat hindu tengah dok buang dosa...



dah lepas tu.. kitarang gerak ke TANAH LOT... tuk nengok matahari terbenam...
cantik la pemandangan kat sinun... tp mataharinya telah terbenam banyak masa kitarang sampai....




ni ja yg sempat kitarang saksikan....


gambar yg kecik2 tu... adalah gambar kelawar yerk kekawan... bkn burung....



DAN Seterusnya... SHOPPING lagi.... kali ni aku menyopping lukisan n subinear lg...
dan yg paling bestnya... Aku, Cik Tipah n Konah dah terlebih masa yg ditetapkan.... sampaikan dorang kena umumkan nama CIK TIPAH (ketua rombongan) kat pembesar suara.... suh datang kat tempat parking van.... hehehe... kak gee dan yg lain dah nak tembak kitarang dah...

yg benarnya... kitarang dok gila menawar harga lukisan... dan aku mmg tabik hormatlah sama CIK TIPAH kerna berjaya menawarkan lukisan yg aku nak dari RP450000 sampai dpt RP200000.... fuhhhh banyak tu dpt kurang....... tp lukisan tu amatlah cantek sekali....


TOCHE yerk wahai kawanku...



ni la LUKISAN tu... LAWA kan...


so aku letakkan disudut ruang tamu aku... mmg amat sesuai sekali...





so dah penat2... n dah penat gak dengar coletah kak gee n yg lain coz kitarang lambat... so sampailah masa tuk makan malam....... di Restoran Teuku Omar....


dan kenyang perut.... kitarang g ke HARD ROCK CAFE plak....


kat HRC ni aku just beli T-Shirt tu Peyut je... hajatnya nak beli tuk orked n syasya... tp beli dikonvetkan ke duit Malaysia... mak aihhhhh mahalnya... sayang plak aku nak beli ke dorang... bukan kedekut tau... tp cam rugi coz dorang kan nak besar... baik balik Malaysia aku gi beli baju PONEY ke MICKEY ke... yg ada sales... lagi dpt banyak lai... hehehehe...


tuk Peyut aku beli coz peyut yg mensponsorkan duit tuk datang sini... hehehe.. balas budi katakan....



dan aktiviti last skali adalah balik hotel.... TIDOR TIME... hehehe








nota AKU : nantikan cita hari last plak... hehehe

No comments: