nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, August 11, 2009



BERTUAH SUNGGUH !!!!!!


cuba nengok... pe'el si Syasya ni...
ada je benda baru yg dia buat bleh bagi aku sakit kepala....
lagi kita marah lagi dia wat.... last2... aku wat dek... sampai dia puas main...
tu la kan... sekarang ni... anak perempuan pun lasak n buasnya sama je mcm anak lelaki....


korang rasa apa dia wat sebenarnya ?????


aku masa nengok tu... terkejut pun ada gak... nak tergelak pun ya jugak.... bleh si syasya ni pikir sampai mcm tu skali.... cara nak gunakan benda alah tu dgn jayanya... hehehehe



see.... pandai tak syasya ni cari pot baik punya....
siap bukak dua2 laci...n duduk dlm tu.. sambil dok menulis...heheheeh... ada je idea


nota AKU : pssst.... ayong... aku ngaku anak aku walaupun girl2.. dua2 lasak... takleh dok diam punya.... so...sapa kata anak perempuan tak lasak... tp kalu kata bleh... percaya jgn... ye tak...???



7 comments:

*Miss Geli^ said...

kabinet telibisi kau tu sedibik dengan aku punya....

sekian

EraNaZeErA.. said...

to MiSS GeLI >

ooooo sama yerk... maknanya... nnt anak ko mesti wat aksi cenn syasya ni.. ditambah plak... ko kan dok usik anak aku ari tu... hmmmmm sah2 terkenan nnti... hehehee...

ayong said...

eh..eh..anak pompuan mana ada lasak la xcam anak laki dh memang lasak kan..kan..apa la ko nie..

Just Call Me Bitt said...

hahahahahaha kelaaka la syasya ni....pompuan ke lelaki ke bagus lasak2 ni otak berjln tapi kite nk hadapi yg parah kan..hehehee tapi memang kelaka la pe'el dia aritu

EraNaZeErA.. said...

TO AYONG >

ngeh ngeh ngeh.... ala.. dengar bleh la ayong... percaya jgn... aku mmg ngaku anak aku lasak.. tak payah kita nak tipu2 kata anak kita baik... oppppssss.... apa la ko ni ayong....

to BiTT >

ya betul tu bitt... girl or boy mmg lasak kan.. tp dok pun kata centu.. biar budak lasak n aktif.. bagus.. jgn dok dediam je.. lagi bahaya... tp kita as mak pak kena la ngk kan...
tula smlm nak marah terus mcm tak jadi... tergelak ada la...

Ibuhani said...

budak2! :)

EraNaZeErA.. said...

to IBUHANI >

hehe.. budak mmg ada je akal nak main kan....