nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, August 12, 2009


SEKEJAPAN.....


wah....besok... aku nak pergi ke Sekolah Kebangsaan Seksyen 7, Bandar Baru Bangi....
coz aku dah dapat surat dri sekolah untuk membuat pengesahan bagi sesi tahun depan...

untuk sape lagi... tuk anak aku ORKED ler... kejap je dah masuk darjah 1.....
sekejapan ja aku rasa... masa berlalu... dah besar rupanya anak aku......aku rasa bersyukur sgt ... sbb masih lagi sihat n mampu melihat anak2 aku membesar....

minta2lah... tahun depan Orked dpt menempuh alam persekolah yg sebenar dengan baik dan tak ada apa2 masalah....
yg aku suka sgt sbb... sekolah ni dkt sgt dengan rumah aku dlm 5 minit je..... dan yg paling penting mmg dekat giler ngan rumah MAK orked (pengasuh)... beza dua lorong je nak ke sekolah.... hmmmmmmmm.... lega yg teramat....

so... tak sabar nk tunggu hujung tahun... nak g beli baju sekolah tuk Orked plak.. hehehe.... aku pulak yg terover....kan....



surat dri sekolah..
orked masa seminggu...

1 tahun

2 tahun


3 tahun

4 tahun...

5 tahun....


6 tahun....
dan Orked amatlah manja... cepat sgt merajuk.... kekadang tu naik pening aku.... gambo kat tu pun sbnrnya.... tgh merajuk... tu yg muka sememeh je... huhhhhh...
nota AKU : tak sabar sgt nak nengok orked pakai baju sekolah.... :D


10 comments:

Just Call Me Bitt said...

orked ni ade iras2 rupa sepupu i..hehehe nama dia jasmine...cute jek mcm anak u.. rambut pon same style... owh mesti i pon rasa teruja jugak mcm u nantikan... hehe

EraNaZeErA.. said...

to BiTT >

aaa... suma ibu akan rasa keterujaan itu... dan rasa mcm mimpi plak bila ngk anak dah besar....hehehe

jannah said...

aah kan..jup jek dah nk skolah dak orked nih

psstt..sok2 dah nk mnikah lak

mummysya said...

dah besar anak ko kan....

Elyn said...

x sangka yea orked dah nak sekolah!!!

EraNaZeErA.. said...

to JANNAH >

tu la kan.. jap plak aku rasa...

hehee... bila dah orked nak kawin sah2 aku mmg dah tua... hahaha...

to MUMMYSYA >

dah nak sama tinggi ngan aku...hehehe

to ELYN >

aaa.. aku lagi la... rasa cam mimpi... tapi tak sabar...

NISREEFA said...

heheh.. bila anak dah sekolah nie kita memang terasa tua kan.. tak pe la eera janji hati muda sentiasa..heheh

EraNaZeErA.. said...

to KAK IMA >

betul tu kak... terasa... kan.. tp seronok ttp seronok..tgk anak dah besar... hehehe... betul betul betul jji hati kita masih muda...

kak wos said...

sama la anak aku pon..
insyaallah nxt yr derjah 1..
skolah lak tepi opis aku jer.. haros la lunch taim aku berkampong jer kat skolah dia.. ptg teros ada kelas KAFA gitu..
hang eksaited.. yg aku lak ketakotan...
rasa cam siriyes dah.. anak aku dah sekolah rendah!!!

EraNaZeErA.. said...

to KAK WOS >

wa hang lagi best... dkt giler ngan tmpt keja hang.. leh gi jenguk2... aku dekat gak tp dlm 15 minit gitu...

apasal lak hang takut... best pe anak dah besar... aku syok sbb bila jln org dok tanya... ADIK KA??? hehehe.. mesti cik tipah nak muntah dgq....