nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, August 11, 2009

LAYAN JE...LAH...





Tag dari jes… junior dsk.. ppd…. Meh layan jelah…



1. Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?
  • hp Nokia XpressMusic.. 3.2megapixel…belum sampai setahun aku pakai…. Raya last year…. Ini tipon yg ke 5 kot… last aku pakai Sony Cybershot…. Tp rosak tu yg tukar yg ni plak…. Tp sumanya…peyut yg belikan… hehehe…




2. Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut?
  • gambor mak n ayah aku… ntahlah… aku rasa lepas rindu kalu aku nak tipon je… nmpk gambo mak n ayah aku… tp aku mmg tak akan letakkan tipon kat belakang seluar aku… mesti aku letak dlm beg or pegang…


3. Berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?

  • 150 ke atas… termasuk no.akaun kereta aku.. sng bila nak byr keta......

4. Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf ‘M’. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf ‘M’?

  • 23 contact….. termasuk McD delivery….heehehe

5. Sekiranya diberi peluang, nombor telefon artis mana yang anda mahu?

  • aku tak mo sesapa pun…....

6. Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?

  • ohhh.. terlebih advance aku jawab kat soklan no. 1…. Dah masuk 5 jenis tipon…

7. Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?

  • CELCOME… postpaid… dedulu aku pakai MAXIS… tp sejak dua menjak maxis cam hampes… so aku terus guna CELCOME… yg mmg berbaloi gitu… ni pendapat aku ler..

8. Nada dering yang anda gunakan?

  • Pangako Sayo…. Tp tuk family lain… tuk peyut…pun lain… tuk opis pun lain…. Senang skit nak cam…

9. Senarai top 5 contacts yang anda selalu msg?

  • peyut…..
  • pegawai kat unit aku yg kamcing ngan aku… MS. R
  • kwn opis aku
  • adik aku….
  • bos aku… tp aku lebih suka tipon sng skit.. kecuali bila dia meeting…

10. Soalan terakhir. Nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam handphone?

  • abang

Org yg nak di tag?sesapa yang baca dan rasa kekeringan idea tuk entry silakanlah….. aku pun tak tau sapa takut korang dah buat dah ini tag….



So… jes… akak dah selesai… thank you very 4 yerk..





So…. Daaa….






nota AKU : ... kata org paku serpih...kata aku... ko pun sama....