nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, August 10, 2009

ORKEDSYA .....







anak aku dua2 diserang demam .....pada hari sabtu sampai ler ke hari ni...


kakak panas dlm 38.9... manakala syasya plak.... 39.9.... nak mencecah ke 40.. panasnya...


tp kata doktor... kalu hari ni still tak ok... dok suh datang klinik balik.... baru buat test darah...



masa... aku g klinik ari sabtu hari tu.... YA ALLLAH... punyalah ramai umat manusia yang dok tunggu giliran.... aku sampai dlm kul 6.30 pm.... dpt masuk jumpa doktor dalam kul 9.15 pm... bayangkan betapa lama aku dok menunggu.... bila dah masuk... kejap je... tak sampai spuloh minit.....








tp bak kata doktor... hari tu... skrg ni... org kalau dah demam skit pun semuanya dtg klinik.. kerana panik dengan wabak H1N1 itu...



tp pagi ni... ORKED dah ok aku tgk... sbb Orked senang makan ubat... cuma Syasya je... pagi tadi still panas lagi.... si kenit ni susah sgt nak mkn ubat... aku kena masuk ubat bontot baru bleh...



tp kalu kat rumah mak mengasuh dia... hmmmmmm senang yang amat.... so minta2lah... hari ni dua2 anak aku akan baik.... dan minta simpang ler... dari kena penyakit itu...
nota AKU : penat..... dan penat....

7 comments:

mummysya said...

semoga anak-anak ko sihat era...

jaga diri baik2, musim nie...

Xyra said...

anak saya pon baru baik demam...39.9
terus masuk ubat montot kat die...turun jap apstu naik balik...menakutkan. sekarang ni kan memang musim.

Xyra said...

semoga orked ngan syaysya cepat sembuh

EraNaZeErA.. said...

to MUMMYSYA >

thansk kin.. tu la kan... takut sgt skrg ni... minta2lah dijauhi...

to XYRA >

thanks...

rynn2506 said...

yelah kan kak...takut je skg ni kan...gem pon demam gak....risau je kite ni...mmg kak..g klinik spai berpeluh² tgu giliran sbb penuh..aircond pon x rasa.....

sabarje lah kan...harap² demam biasa aje tu...get well soon orkedsya...

Elyn said...

skang demam x bule bwk main..... dr komplen ke?? hihihi

EraNaZeErA.. said...

to RYNN >

skrg ni.. demam skit suma org terus g klinik... fobia kan..

to ELYN >

dmm yg amat takut bila dipikirkan... kalu dr. komplen pun.. buat dekkkkk jelah.. hehehe