nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, October 23, 2009





NYUT....NYUT...NYUT... rasanya...




aku adalah dilanda sakit gigi....

gigi garhamku berlubang..... dalam siot...



toche to pakcik google...



tp aku amatlah penakut bab2 nak tampal gigi...


toche to PCKG


sanggup aku menerjah parmasi tuk beli ubat tahan sakit....

tp...................... huhuhhhhhhhh

masih sakit lagi.............

skrg ni...tengah dok pikir.... samada nak g klinik ke tak???

tp hati 80% berat tak nak gi.....

aku mmglah TAKUTTTTTTTT..... GILERRRRRRRR...

nak jumpa doktor gigi....bleh ke camtu?????






toche to PCKG....


nota AKU :............ dah takut.... kena redho...tanggungggggggggggg sakit... huhuhu... :(





2 comments:

Alicia said...

sama le bebbbbb...aku pun sakit gg giler babassss ni....!!!!!

aLiYaHaRiZ said...

kite pun takutttt nak gi jumpe dokter gigi.

Kalau dokter cinta tu sukeee..heheheh...

Tahna je lah..jgn mkn keras2 tau..kunyah pelan2 je..