nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, January 25, 2010

BERTIGA...


SEDARA...



last weekend...ari ahad... aku n anak2... g melepak..

kat rumah ijah.. keboringan.. dok rumah...

nak gi jejalan... dgn anak2 aku yg suka melasak...

mmg tak tahan iman aku...... nak tunggu peyut...

hmmmmm....entah bilalah free.... hari keja sampaikan hari minggu...

siang malam keja.... tp nak buat camna... pasrah jelah...

wahh.. termelalut lelebih plak...

tp takde apa sgt yg nak dikongsikan.... just...

nak tempek... muka budak berdua... yg terciwi jumpa baby Qaseh...

yg paling ciwi... adalah dak syasya.... nak cium ja setiap masa...

pastu nak tunjuk terer...nak dukung bby Qaseh plak.....

sib baik aku nmpk... kalu tak..mau jatuh.... tp yg bestnya...

dak syasya ni.. bukan panggil QASEH... tp NUR ASEH.... (nur kasih)..

bila kita tegur... siap dimarahnya... ("apalah umi ni.. ni nur aseh la...ketuk kang)...
siap nak ketuk aku lagi.. hmmmm gasaklah...syasya..




beriya2... nak amik gambo ngan Qaseh... sampai tersempit bby Qaseh...




dak syasya...yg ciwi habis ngan bby Qaseh...




bby Qaseh..yang dah bam bam...pastu...suka sgt nak bersembang... siap dah kuar suara... ala2.. balas balik apa kita ckp ngan dia... senyum jgn ckplah.... tp kalu kita buat dek..ja... ha... jwbnya...nangislah... punyalah nak ajak org sembang ngan dia....






dan diakhiri dengan gamba tuan punya blog...yg ala2.... perubahan kearah kebaikan.... insyaallah..... mgkn perubahan yang akan kekal.... insyaallah..... insyaallah.. insyaallah...dah 31 tahun pun... kalu 13thn.. tu bleh tahan lagi.... wah... tetiba kan...








nota AKU:................ perubahan yg kena dtg dengan sendirinya...
tak gitu ??????????????




7 comments:

wansteddy said...

comeynya QAseh! ada iras2 muka arwah zulaikha kan era. sweet sngt. pipi cubby!

sHiReEn said...

wahhh.... perubahan akak memang comey sangat...

EraNaZeErA.. said...

to WanSTeddy >

aaa.. mmg ada iras Arwah.. adik beradik katakan... terubat juga rindu... tp arwah mata bulat skit...

to SHIREEN >

hehe.. tima kasih.. doa2kanlah.. perubahan akak ini kekal n iman tak goyang...

Rizziela said...

cutenya Qaseh..

semoga Qaseh membesar dengan sihat & sempurna...

Si sasya nak adik lagi lah tu.....suka sangat dia dengan bb...

mamarempit said...

tingat arwah zulaikha....

perubahan erra??? emmm....baguss....thumb up

Anonymous said...

eee comel n cun je era dh berubah..tp pesal dlm kete enbeg pun kat bahu lg..mmg centu eh...ke tali ape kat bahu tu..pesen baju eh..hehe

-k.sham-

EraNaZeErA.. said...

to RIZZIELA >

amin.. minta2 semua selamat hingga bby qaseh membesar bagai johan.. dak syasya tu mmg nak sgt adik.. tp kasar skit... risau plk kalu dah beradik nnti... hehehe

to MAMAREMPIT >

hmmmm.. mmg teringat setiapmasa mama... rindu giler...

doa2kanlah agar iman ku ini kuat..dan utuh ke arah perubahan yg baik... amin...

to KAK SHAM >

tima kasih kak... hehe.. tu bkn handbag.. tp sling bag... mmg malas nak tanggal.. letak ja atas riba.. kang tipon bunyi sng nak amik.. hehehe...