nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, January 26, 2010

SAMA OR SERUPA..



ARWAH ZULAIQHA (kakak)
dan
QASEH ZULAIQHA (adik)



DAH NAMA PUN ADIK KAKAK KAN...




kejap ja.. masa berlalu... Arwah pun tahun ni masuk tahun kedua...

telah pergi... buat selama2nya... (Al-Fatihah)

pengganti Arwah... pun dah ada... bby Qaseh..

dah masuk 2 bulan.. kejap ja kan...

so.. meh lihat gambar kakak n adik... sama tak...




kakak (arwah zulaiqha)


adik (bby Qaseh Zulaiqha)




Kakak



Adik...

















nota AKU : rindu yang teramat kat Arwah... kekadang terasa mcm mimpi ja Arwah dah takder... Al-Fatihah.... buat Arwah...







9 comments:

wansteddy said...

kalau arwah masih ada mcm kembar dah muka. copypaste sebijik2 muka si akak. alhamdulillah, rezky ijah. dpt newborn baby iras arwah zulaiqha. bertuah betul ijah. sampaikan salam pada ijah ye era. tahniah dariku :)

lin muhamad said...

al-fatihah utk arwah zulaiqha..yes,exactly the same..

lin muhamad last post..#cameron highlands+lecture+checkup+toys+love-bite+ikea+hutang

aNnAsUeJiE said...

allah...mmg sama..rase mcm baru je baca pasal cerita arwah..alhamdulillah dah ade pengganti. ;)

al-fatihah utk arwah.

onniey84 said...

Alhamdulillah..dapat pegganti ...
mmg sama sgt...

sWeEtDaRLinG said...

boleh buat pengubat rindu

Rizziela said...

sama....

Inilah penganti baru untuk Ijah & suami

imanamani said...

kebesaran Allah.... di kurniakan pengganti buat penawar rindu pada yang telah pergi...Al fatihah buat arwah...

tigrismalaya said...

mmg sama sebiji muka diorg...sedih bila teringat kisah aruah..alfatihah

EraNaZeErA.. said...

to ALL >

mmg sama kan... alhamdullilah.. akhirnya... terubat jugak kerinduan kat Arwah kerana dpt pengganti yg saling tak tumpah irasnya.... tp hati kami semua ttp ingatkan arwah... AL FATIHAH...