nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, January 27, 2010

LALOK !!!!!!!!!!!!


PENANGAN HIDUNG TERSUMBAT....


al kisah.. semalam aku dilanda.... penyakit... bersin tanpa henti...

dan.. merebak ke hidung tersumbat... so amatlah susah nak bernafas...

dalam kul 9.00 mlm.. aku dah telah sebiji ubat selesema...

tp... masih tidak berjaya.... masih lagi idung aku tersumbat....

so.. dlm kul 2.00 pg aku telan lagi sebiji....

dan akhirnya penangan ubat itu... sampai ke pagi tadi....

aku amatlah mengantuk tak bleh blah... la....

sampaikan masa on the way nak gi kerja.... aku bleh terlelap...

kat trafik lite... tu pun aku tersedar...coz ada org hon dr belakang...

ayoooooooo... sudah marah itu org....... huhhhhhhhh.... ampun yerk...

so.. kesudahannya... hari ni.. aku amatlah lalok.. sib baik bos gi meeting

kat putrajaya... leh ler mata aku direhatkan sekejap....










nota AKU : dah apply cuti esok.. standby kot2 badan masih tak ok.. coz skrg dah mula rasa seram sejuk.. n mata dah panas berair... huhhhhhhh...


2 comments:

mamarempit said...

ni dh musim demam....jejage kesihatan....gunalah nasal spray...

imanamani said...

semoga ....tidak la berterusan sakit sakit tu.... takut berjangkit pada anak anak pula...syasya baru nak sihat... orked la sekolah kan... rehat ye....