nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, January 5, 2010

ORKED TAHUN 1




ENTRY PERTAMA TAHUN 2010...


alhamdullillah.... masih diberi kesempatan untuk...
meneruskan kehidupan ini...
so.. pembukaan tahun baru ini... entry pertama aku ttg
persekolahan dak Orked...
alhamdullilah.... Orked dah masuk Tahun 1.. di Sek Kebangsaan Seksyen 7,
Bandar Baru Bangi...

dan.. syukur gak..coz Orked adalah budak yang berani...
no crying2.....
first day sekolah... aku hantar... n tunggu dorang beratur di Foyer...
lepas dah masuk kelas... aku balik... dalam kul 3.30 ptg... aku g jengah plak...
tengok camna rehat dak Orked ni...
tp... time rehat ja cam aku agak susah hati... coz slow sgt suara dak Orked ni...
time nak beli makanan... tp... bolehlah... aku kasi semuanya syiling... 50sen 20 sen 10 sen..
so setakat semalam ok lah... hari ni belum tahu lagi...
petang aku jemput...


Sekolah Agama plak (KAFA)... pagi... start kul 7.45 hingga 10.30 pagi...
dan yang paling aku syukur coz sekolah agama belakang je ngan rumah Mak Ngasuh orked...
so senang.......





dah dpt kawan...





nota AKU: sekejapan ja anak aku dah sekolah tahun 1... maknanya aku udah tua...

5 comments:

wansteddy said...

sekejap je msa berlalu. taw2 anak da masuk skolah. penat betul status ibu yang anaknya bersekolah. bnyk korban masa n tenaga kn

Ibuhani said...

bljr rajin2 ye orked :)

Eyriqazz said...

comel anak u..iras siapa ye?

4 Tips Mendapat Cinta Bagi Lelaki

Elyn said...

tak sangka dah sekolah si orked ni!!

EraNaZeErA.. said...

to WANSTEDDY >

mmg kejap ja masa skrg ni.. cam mimpi plak.. hehehe.. dan mmg tugas ibu amat berat.... dlm hal anak2 sekolah ni..

to IBUHANI >

iyer... toche :)

to EriqAZ >

tima kasih.. kalu cumil iras umi ler tu hehehe... takpun.. campuran kedua2..

to ELLYN >

ya.. mmg tak sangka.. aku pun rasa cam mimpi ja... maknanya secara otamatiknya aku pun udah tua.... hehehe