nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, February 8, 2010

2 BULAN...

KALAU SETAHUN

BERAPA??????????




kisah... anak dara aku sorang ni.... dak Orked.... baru 2 bulan sekolah...


tp beg sekolah.... dah hancur lebur.... koyak... zip tercabut... tali putus...
dan yg paling teruk sekali... adalah KOTOR....
pening kepala aku.... kalau setahun berapa rasanya kena tukar beg....
sib baik... aku amik pendekatan beli beg yg murah2 ja...
kalu ikut hati... nak beli yg ori ja... tp takut jadi camnilah....
so... hari ni aku baru beli beg sekolah yg baru....
nak tengok bertahan lama mana plak....
fening fening...



beg sekolah yg pertama... rege 49.90.. dari depan nmpk cam ok je kan... tp bila tgk belakangnya.... KO terus...



zip yg dah tercabut... tali begi dah putus... see... roda pun dah buruk....

nampak tak keburukan beg sekolah dak Orked ni.....



so.... tuk beg kali kedua.... aku still beli kaler PINK.... n still gambar princess...
tp kali ni.. aku beli yg mahal skit.. dari yg first... saja nak nengok.. bertahan ke
tak...tp takler yg rege beratus2... still... yg kira dlm bajet gitu...







new beg... rege dlm 75 henggit....






baru n lama.... still pink kaler...












nota AKU :.................... kenapalah boleh jadi camni..??????????? .........





10 comments:

Ibuhani said...

huhuhu.....ganas gak si orked ekk....ke beg dia berat sgt kot. Sian tgk bebudak bwk beg sekolah yg berat2.

imanamani said...

era...kita senasib...iman baru sebulan sekolah..dah masuk tiga beg..beg beroda ada ..beg sandang pun ada...huhuuuhh....

Rizziela said...

buku banyak sangat tu...
agaknya semua dia bawa ..tu yg terbeban beg tu.....

tak per....
baru nak belajar tu..
lama-lama esok tau lah dia jaga beg sekolah dia...

Alicia said...

hi beb,

masalah ko tu sama je ngan aku...coming ni nak masuk 3 beg dah...si kembo aku tu lasak tu yg beg barai jer..lagi satu buku diaorg banyak n berat kan..sian la...

Elyn said...

mak aiii ganas gak si orked ni!! heheh biasa la tu bebudak, belum reti sayang barang sendiri. mak pak la makan hati camni gayanyer heheheh

alladiin said...

dia main race beg kot...

danishahumaira said...

era, standard la tu, anak saya sampai 4 beg hingga akhir tahun

EraNaZeErA.. said...

IBUHANI >

hehe.. tu la... mcm ganas ja.. sampai centu jadinya.. tp kak mmg buku sehari banyak.. buku teks dalam 5 buah ke atas kena bawa... tu yg jadi berat tu..

IMANANI >

kita serupa... tp ko kira ok lah gak.. boy.. aku yg gegirl pun leh jadi mcm ni.. huhhh..


RIZZIELA >

mmg banyak.. kita yg angkat pun rasa berat.. ni kan orked yg cekeding tu.. huhhh.. minta2 nanti dah besar ok la kan...

ALICIA >

wah.. senasib la kita yerk.. tp mmg pun berat giler beg dorang ni.. ko lagilah yerk... kembar plak.. huhhh parak nak kena beli beg dalam setahun....

EraNaZeErA.. said...

ELLYN >

mmg ganas... terkezut aku nengok beg dia.. tp minta2lah.. lepas ni boleh bertahan beg baru tu.. huhhh..

ALADDIN >

hahaa... merempit ala2 beg sekolah sapa lagi laju... hehee...

DANISHAHUMAIRA>

mak ai.. 4 buah setahun... hmmmmm fening fening...

izz said...

jemput tengok2 gap guess oshkosh timberland etc http://biizz.blogspot.com