nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, February 3, 2010

ALAHAI KENA LAGI...:(



DAK SYASYA DISERANG VIRUS LAGI..



member2 FB aku mesti dah tau status aku pagi tadi kan???

kisahnya... dak Syasya.. diserang demam lagi.... start hari Sabtu..

sampailah semalam... tp demam dah nampak perubahan....

cuma yg paling tak bleh tahan... ditambah plak dengan serangan

cirit birit... memula... ok ja... cirit birit dak syasya ni.. masih boleh

dikawal... tp start petang semalam hinggalah ke tengah pagi tadi...

cirit birit syasya.. umpama air paip... terkezut aku....

dak syasya pun.. cam dah tak senang duduk... asyik dok tekan perut...

ckp sakit... sian dia...

pagi tadi.. dlm kul 3pgi.. dak Syasya dah kejut aku... katanya sakit perut..

masuk ja... dlm bilik air... hmmm mcm bukak air kat paip.... sian dia...

pastu... kul 6.30pg skali lagi..... dia cirit birit...

so.. keputusanya aku terus bawa dia gi klinik... lepas hantar dak Orked g sekolah

agama....

n.... apalagi.. doktor terpaksa ambik darah.... tuk tgk kenapa jd camni..

so... meraungla dak Syasya ni.... sian dia.... n result darah ok... cuma ada

serangan virus yg agak tinggi gak... so doktor kata... makan ubat dulu utk hari ini..kalu still cirit birit cam paip air... kesimpulannya kena Masuk WAD....

alahai.... susah hati aku.... bila jadi camni...

doktor kata mungkin antibodi syasya belum dapat recover sepenuhnya...

selepas demam IA bulan 12 hari tu...

tu yg senang kena serangan virus tu...

so... doa aku agar dak syasya ok n no more cirit birit cam paip air lagi.... tak tahan tengok muka dak syasya bila sakit...








nota AKU : hmmmmmmm.... bila anak sakit.. otomatik kita pun jadi cam lemah n serabut plak.... huhhhh




4 comments:

Elyn said...

lorrr cepat sihat ye syasha!!

izz said...

syian syasya.. alahai... nnt era kim salam kt mama zulaiqa yer.. lama tk ym dgn dia.. dia dh start ngajo ker... sila lah berkunjung ke blog izza yer... salam perkenalan juga...:)

imanamani said...

syasya..aunty doakan syasya cepat sembuh ye sayang...sian betul dengan syasya....

wansteddy said...

semoga syasya cepat2 sembuh. betul tu era. ank sakit kita pn rs susah hati jiwa raga. pape era sndri jga kesihatan. nk jga ank sakit pn makan kudrat jugak tu.