nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, May 22, 2010

BILA MALAS MENJELMA…

 

hari ni..aku betul2 malas…

tak tau sebab apa…

badan pun rasa tak semeggah….. ja…. kepala ala2 berpusing2 gitu..

sarapan pagi… kitarang pun dah kul 11.30pg…

lepas tu.. lepak2 jap… sambil menunggu baju siap dibasuh…

dah basuh sidai bagai….. tapi cuaca amatlah mendung…

lagilah menambahkan kemalasan yg ada.. huhuhhhh…

so… kata sepakat membawa berkat kekdahnya….

no.. masak2 tuk makan tengahari…. hehee….

peyut… ajak makan kat luar je… lagipun… perut masing2 masih kekenyangan…

so… lepas asar baru gerak g Alamanda….

tuk berdinner…. konsepnya..heee.. lega lagi aku mlm ni…

so… Dak Orked nak makan sgt nasi ayam…

so kasi layan jelah makan kat chicken rise ….

DSC00312 

 

DSC00313

 

DSC00314

3 beranak.. rasa2 sapa yg ikut muka abahnya.. dak orked or dak syasya??

 

DSC00316

syasya yg mmg over tau bila bergambo.. mulut tu asyik nak muncung ja….

 

DSC00318 

bila suh senyum… camni plak jadinya…. huhuhhh…

 

DSC00321DSC00322

lebih kurang je dak syasya ngan dak orked….

 

 

orked pantang nampak buku.. ada ja yg nak beli.. tp kali ni.. no beli2… sbb buku yg dah ada kat umah pun tak terbaca lagi kekdahnya….

 

 

tu saja entry hari minggu yang ala2 je… heheee

 

 

 

nota AKU :……. besok dah tak leh ngelat dah… :)

5 comments:

imanamani said...

apa jua........aunty tetappppppp suka tengok dak syasya...bikin hati aunty gumbira di pagi hari....

kak wos said...

lately nih,kerap plak aku tengok wajah eksklusif peyut kat sini.
asben ensem2 ceni jgn tayang sangat era.. potensi utk dijadikan screen saver adalah tinggi!
muehehe..

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

muka budak noty... hehee...


to KAK WOS >

kerap yerk... tetiba terhilang ingatan jap...

ye la.. lebih afdal cerita pasal kuarga... tak kena kutuk.. kang cita pasal drama2 kena kutuk plak.. susah2..

screen saver takpa.. jangan boypren sever dah ler.. hehee... takuttttt...... aku...

Elyn said...

nampak mcm twin je budak berdua ni!!

EraNaZeErA.. said...

to ELYN >

tp kulit ja kureng kesamaan... hehee.... yg kakak ikut aku ala2 tak berapa nak cerah.. tp adik ikut abahnya.. kategori cerah gitu... apa2pun.. ttp comel mcm uminya.. wakakaka.. tetiba kan...