nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, May 21, 2010

JATUH..

 

kejadian petang semalam….

dak Orked…jatuh basikal kat jalan depan umah….

so.. bila dah jatuh….

apa lagi… meraung la dak Orked tu… dan disebabkan dak Orked ni.. very the manja…

meraung jangan ckpla… umpama darah mencurah2 keluarnya…

tp… sbnrnya skit je….

aku yg dengar terkocoh2 berlari… ke dak Orked… sbb ngeri dengar dak Orked meraung.. cam teruk bebenor…..

dak Orked hanya luka kat dahi, hidung dan gigi berdarah.

tp.. mungkin sbb jatuh.. n kepala terhentak skit kot… terus dak Orked ckp sakit kepala…. tp pagi tadi.. badan dak Orked agak panas… so… MC dari gi sekolah Agama… tp sebelah petang… dah ok… bleh ke Sek.Kebangsaan…

 

DSC00273

kesan luka dah kering…

 

 

DSC00274

 

DSC00270

orked n syasya….

 

DSC00272

 

 

 

 

 

nota AKU :………… tarik nafas……. lepas…. tarik ………. lepas… tarik……….lepas….

5 comments:

MY HEART said...

Kesian orked. take care dear.... semoga cepat sembuh...

mamarempit said...

alah bisa tegal biasa....

EraNaZeErA.. said...

to MY HEART>

thanks... tp kira dah sembuh sbb dah bleh makan... hehee


to MAMAREMPIT >

ya betul2... tp ini budak very the manja...

imanamani said...

letak minyak gamat arrr..nanti takut berparut..sian dak orked....

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

mmg nak letak.. tp disebabkan dak orked ni amatlah manja.. boleh kena tmpt luka tu dah menjerit sakit.. ishhh susah tul...

mlm dia tido baru leh sapu skit... hehe.. takpe kang dah kering betul2. kita letak bio oil...