nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, May 24, 2010

FIRE KANG !!!!



itulah.. adalah kata2 dari dak Syasya...


skrg ni.. skit2 nak fire.... tp cara dak syasya ckp lain skitlah.. coz syasya ni pelat skit..


so.. dak syasya akan cakap cenggini... "AYER KANG"....

dak syasya ni... menan dia...semuanya tak mencirikan gegirl...



dia tak main la.. masak2 ke... barbie ke.... tp yg dia nak...
kereta, motor, helikopter..kapal terbang.... pernah skali tu.... disambarnya.... lori minyak yg panjang tu.... huhuhhhh.. kalu murah takperlah.. tp udahler kecik.. regernya... dalam 39.90... tak kosa aku nak beli.....


bknya.. tak bleh beli.. tp... cam rasa rugi.. sbb compem2 kejap je rosak kalu dpt kat dak syasya ni...



so... lepas tak dpt lori minyak tu.. dak syasya ni.. dok merequest kat abahnya nak OTOMEN n SPIDERMEN plak...... tp otomen adalah tuk kali ke 3... yg dedulu suma dah tercabut kepala la, tangan la.... sbb dak syasya ni main mmg lasak.. mmg cam budak lelaki...

so... bila minta kat abahnya... compem2 dpt... sbb si peyut ni mmg layan je...... tp kali ni.. peyut belikan yg ala bantal bleh peluk... ada biji2 tu...yg lembut tu...hehee....



memula masa dapat otomen tu.. dak syasya mcm kureng suka....


siap ckp.... "LA... UKAN MEN NI...." (bukan otomen ni...hehee...) dia maksudkan otomen yg mcm sebelum ni yg beli kat pasar malam... pasar malam je.. murah skit.. 10hengget je... kalu ori... bapak mahal... baik beli yg murah.. compem2 dak syasya bagi cepat rosak.....




tp.. lama2 nak gak....skrg tido pun dok peluk si Otomen tu...heee....

mgkn ni.. penangan masa aku ngandung kot.. asyik dok impikan anak lelaki aje.... so.. terkenan kekdahnya... hehee..



tp apa2pun.. harap2 masa kecik ni jelah.. jangan sampai besar plak dok minat menan lelaki....


walupun si peyut dah bercita2 nak syasya pandai dlm bab2 mengkobek kereta......




fire ala2... je...





syasya dengan otomen n sepaideman...






muka budak happy....



nmpk tak.. skrg g mana mesti dok usung sepaidemen tu... :D








disudahi... dengan aksi dak syasya.. bila begambo...





















nota AKU :.......... ku sangkakan satu... rupanya.... ???????????????? ...... :D




4 comments:

Elyn said...

otomen ngan spaidermen tu jenis kain ke?? mana nk carik ek??

imanamani said...

kahkahkahkah amik nak...... haaaaaa ko.... fire ..jangan tak fire...

hua huahau nak ajar gobek kereta..ada gaya .... janji ciri kewanitaan maintain.. KIKI..pembaca berita rtm tu pun join drift tau umi.....

mamarempit said...

apa yg disangka 1?

berapa???

hehehe...bz bodi....

Nk kobek keta....ok je...bleh aje bukak bengkel 1 ari nanti....forewomen bukan foreman...heheh

EraNaZeErA.. said...

to ELYN >

otomen tu jenis kain yg dlam ada biji2 lembut tu. mmg lembut sgt.. sesuai tuk wafiq... sepaidemen plak.. cam keras skit.. tp still cam ala2 teddybear... tak bahaya...

peyut beli kat downtown cheras...
gi cepat mlm ni... beli tuk wafiq.. hehehe

to IMANAMANI>

hahaa.. tu la kan.. nak sgt... haa... amik ko.. fire cukup2... hehee

kalu dia minat.. ok lah.. tp skrg ni pun.. dah ada ciri2 gobek barang.. bg rosak.. hehee

tu la.. abahnya mmg bercita2 nak suh dak syasya ni pandai kobek keta n jadi pelumba keta... huhuhhh...


to MAMAREMPIT >

hehe.. 1,2, 4 dan seterusnya.... kena tungguuuuu.... nnt kalu ada rejeki kita ketemu.. compem mama tahu... wah...

ok yerk.. mana tau.. menjadi forewomen yg berjaya kan.. hehee