nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, May 25, 2010

HARI KAMI…

 

25 / 5 / 2002

pejam cilik pejam cilik… dah

8 tahun…. bersama… SYUKUR ALHAMDULILLAH…

 

 

SDC12067

 

 

 

moga… perhubungan ini diberkati,

dirahmati, dan diberi kebahagiaan

hingga hujung nyawa…

SDC12176

so… sempena anniversary kali ni… aku tempah Cupcakes… yang cumil2…. (siap awal dari tarikh ini… :)

dan yg paling penting adalah sedap…

aku order di sini..

 

DSC00280

 

 

 

DSC00283

 

 

 

nota AKU :……….. persefahaman, tolak ansur, jujur .. dan yang paling penting hormat menghormati adalah tiang dalam mengukuhkan rumahtangga yang bina. Harapan aku agar… perhubungan ini kekal hingga hujung nyawa…

11 comments:

Ibu Kimie & Balqis said...

hepy anniversary yg ke-8..moga kekal hingga ke akhir nyawa..amin

*Miss Geli^ said...

happy anniversary untuk ko, era dan perut...hahhahahaha

moga moga dirahmati allah

imanamani said...

salam...happy annivesary... semoga di lindungi dan di rahmati Allah... di erat kan kasih sayang antara kamu... di kurniakan cahaya mata .. soleh dan solehah insyaAllah....

di restui ibu bapa kedua nya..sehingga hujung nyawa... amin.....

Elyn said...

happy anniversary ke 8 era!!

perghh 8 thn tu.. aku br je nk masuk 3 thn..

pinkiss said...

congrats dik.

Noorul Wawan said...

Happy Anniversary..
alhamdulillah.. Moga berkekalan hingga ke akhir hayat.. Amin~

EraNaZeErA.. said...

to YOU n You n YouOLLS >

toche bebanyak atas ucapan dan doa2.. moga diberkati.. amin...

doa2kanlah agar aku dpt tambah bby boy plak.. hehee...

kak wos said...

sori, terlambat baca entri nih..
hepi belated eniberseri!
dah lapan tawon dah yer..amin..
biasakla eera.. tak kira baper tawon pon usia perkahwinan, pendapat aku.. dlm menjaga rumah tangga nih, sikap si isteri tu yg penting.. kalo tak leh sabar pon.. purak2 je la bersabar..

kalo dah lama kawen & si lelaki nak buat hal.. tu dah mmng fitrah diorang..(sekurang2nya kita dah 8 tawon , kau ada? vahh? feeling azwanalia)
part tu mmng kena pasrah ngan ketentuan..muehehe..

kita sebagai isteri nih sentiasalah berdoa semoga hati kita tak di balikkanNya pulak(maksodnyer tercurang dan sebagainya)

Punca keretakan rumah tangga yg utama bg aku ada dua jer.. satu degil tak tentu pasal satu lagik curang, tak kira si isteri mahupon si suami :)

sekian tazkirah percuma utk diri saya dan anda . Yg baik drNYa yg tahapahapa dr saya.

EraNaZeErA.. said...

to KAK WOS >

wah.. terkasima sekejap aku nengok komen ko yg pestime.. panjang menjalar ni.. hehe...

first... toche for the wish to.. doa2kanlah agar aku n peyut kekal yerk.. n doa2kanlah agar akan ada PEYUT JUNIOR....

dan.. aku sokong apa yg hang komen... mmg isteri kena banyak bersabar... sbb tak suma lelaki boleh buat kerja rumah si isteri.. mgkn ada suami yg rajin.. mgkn tidak.. so kalau dpt yg tidak.. kena banyak2 bersabar.. dan kesabaran akan dibalas dengan perkara baik... contohnya... si suami akan lebih hargai kita... kalu kita pandai jaga rumahtangga...

dan betul gak kata hang.. tak kiralah laki tu hensem ka, tak hensem ka, muka cam hans isacc ka.. muka mcm PECAH RUMAH ka... kalu dah gatal tu.. mmg akan gatal gak... dan mmg fitrah lelaki... nak wat camna.... berdoa dan berserah saja...

tapi bagi aku... biarlah lelaki CURANG daripada si ISTERI yg curang... tak sesuai langsung... dan satu lagi bagi aku...

si isteri... kenalah jaga maruah suami.. walupun skrg ni zaman moden.. janganlah.. kita terlalu bebas... bergambar berpeluk sakan dengan lelaki lain... hisshhhhh sungguh tak elok... walaupun suami tak kisah.. tp pandangan masyarakat sekeliling... mcm mana.. suami juga dpt nama buruk...

DAN YANG PALING PALING PENTING.... TERIMA LAH SUAMI SEADANYA.... dan aku mmg terima si peyut seadanya.... walauppun idaklah senantiasa berjimba bercuti riang ria selalu... tp masa bersama dirumah pun lebih berharga...

ok... sekian.. komen balas aku yg panjang menjalar gak...

dan petik dari kata2 ko...

YANG BAIK DATANG DARINYA.... dan yang TERHAPA HAPA HAPA HAPA...datang dari aku...

wokehhh bebehhhh

Alicia said...

happy anibesary babe...sorry lambat wish...jarang dah bukak blog...

amboi kak wosss...tu dia.....tapi betoi tu apa dia ckp....

kak wos..anibesary sama bulan tu ngan aku....

EraNaZeErA.. said...

to ALICIA >

thanks...

ha tu dia bila sesekali kak wos komen.... ha menjalar2... panjangnya...hehee